Heeft u een klacht

Binnen Valuas doen we er alles aan om uw verblijf en de kwaliteit van zorg optimaal te laten verlopen. Toch kan het zijn dat er iets misgaat of anders loopt dan de bedoeling was. In die gevallen gaan wij altijd graag het gesprek met u aan, een klacht is immers een kans om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt zich voor een gesprek ten alle tijde wenden tot de desbetreffende locatiemanager.

Mocht het gesprek met de locatiemanager als ontoereikend worden ervaren of voelt u zich onvoldoende gehoord dan kunt u een officiële klacht indienen via de belangenvereniging SPOT waar Valuas bij is aangesloten. Klachten worden snel, eerlijk en objectief in behandeling genomen.

U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via de volgende mogelijkheden:
klacht@verenigingspot.nl035 – 54 27 517 | Postbus 5135, 1410 AC Naarden
Hieronder kunt u de werkwijze lezen en het klachtenreglement downloaden.

Covid 19 informatie

Onze locaties zijn open voor bezoek. Binnen Valuas kunnen volledig gevaccineerden bewoners weer bezoekers ontvangen. De meest recente Valuas COVID-19 richtlijnen leest u hier. Ook kunt u telefonisch terecht bij onze locaties voor informatie over de meest recente bezoekregeling.

Wanneer u bij ons komt wonen of verblijven, vragen wij u vooraf of u gevaccineerd bent. Bent u volledig gevaccineerd dan hoeft u niet in quarantaine. Bent u nog niet gevaccineerd, dan vragen wij u om de eerste vijf dagen in quarantaine te blijven op uw kamer of appartement. U wordt dan op dag vijf nogmaals getest. 

Om de 1.5 meter regel in de Valuas huizen te kunnen blijven hanteren, kan het voorkomen dat wij u vragen om op een ander moment onze locatie te bezoeken. Wij danken u alvast voor uw begrip.

Deze melding verdwijnt na 10 seconden automatisch uit beeld.